Meer dan 30 jaar ervaring in het organiseren van de ICT zaken
Advies op maat en service op maat. Scherpe prijzen en een goede service.
INformatieOnderzoeken, adviseren, implementeren en beheren. Een simpele aanpassing in uw manier van werken kan al een groot verschil maken.
Of het nu een nieuwe verbinding is met internet of uw verbinding verbeteren. Er is altijd wel een geschikte oplossing beschikbaar voor uw budget.
Soms is e-mail client, zoals Gmail al een perfecte oplossing voor uw onderneming. Gratis en veilig echter kan het inrichten wel even lastig zijn. Maar ook Office365 of Office2021 PRO kunnen wij leveren en implementeren. Het zal altijd maatwerk blijven dat bij u past.
Programmeren en automatiseren levert vaak een tijdsbesparing op en een hogere mate van kwaliteit. Wij denken met u mee of het zinvol is om hierin te investeren.
Loopt u vast in een ICT gerelateerd probleem. Door onze brede kennis kunnen wij u altijd verder helpen met uw probleem.
Onze tariefstelling
Features | Basis | Business | Pro |
---|---|---|---|
Jaarlijks | € - | € 150 | € 300 |
Strippenkaart uren | 2 uur | 3 uur | |
SLA (service level agreement) | |||
Security scan | € 150 | € 75 | |
Helpdesk | |||
Uurtarief | € 85 | € 80 | € 75 |
informatie | informatie | informatie |
Met een aangekocht pakket bij Computec, is onze hulp gegarandeerd. Zonder pakket kunnen werken wij volgens de 'best effort' methode. U bent niet gegarandeerd van hulp binnen een bepaalde termijn.
Wat kunt u van ons verwachten (Business of Pro)
Zodra u een pakket aanschaft, plannen wij een kennismakingsgesprek met u. Met als doel om uw organisatie te leren kennen en vast te leggen welke mate van support er verwacht kan worden. Samen met u stellen wij een SLA op, deze zal over het algemeen standaard zijn. Echter kan het in sommige gevallen noodzakelijk zijn om sneller te reageren. In dat geval ontvangt u een op maat gemaakte SLA.
Tegen het einde van de looptijd, nemen wij contact met u op en plannen samen met u een evaluatie gesprek in. Wij werken niet met automatische verlenging. Als wij geen meerwaarde kunnen leveren aan uw organisatie dan heeft het geen nut om nog een jaar door te gaan. Dit soort zaken worden ook besproken tijdens het evaluatie gesprek. Daar kunt u kiezen om door te gaan of te stoppen.
Bij de pakketten Business en Pro ontvangt u een strippenkaart met een aantal uur erop vermeld. Deze uren worden gebruikt zodra er hulp wordt gevraagd. Zodra er tijd wordt uitgenut, ontvangt u van ons een afschrift van de uitgenutte uren en het saldo. De pakketuren vervallen ieder jaar als deze niet worden gebruikt, aangekochte uren blijven geldig zolang u een pakket bij ons afneemt.
Het gebruik van een strippenkaart verminderd de administratieve last en hierdoor kunnen wij goedkoper onze diensten leveren. Uw ontvangt minder vaak een factuur, waardoor de administratie eenvoudig blijft.
Uw aanspreekpunt voor een ICT probleem. U kunt ons telefonisch bereiken of via e-mail. Binnenkort opent de portal om online uw melding te registreren.
Ieder incident wordt geregistreerd en voorzien van een incidentnummer. Daarna wordt een prio bepaald, ook in overleg met u. Als het incident is afgehandeld, sluiten wij het incident in overleg met u af.
Wij kennen 3 type prio's.
Prio 3
Impact is laag, risico is laag, geen directe verstoring in de continuïteit van uw werkzaamheden.
Oplostijd 10 werkdagen
Prio 2
Impact of risico is gemiddeld. Er is een work-arround beschikbaar.
Oplostijd 5 werkdagen
Prio 1
Impact of risico is hoog. U kunt uw werk niet meer uitvoeren
Reactietijd binnen 4 uur. Oplostijd afhankelijk van de ernst van het probleem en de beschikbaarheid van benodigde resources. Uw probleem heeft bij Computec de hoogste aandacht en wij zorgen voor een werkende oplossing.
Een service level agreement is een set afspraken die onderling worden gemaakt en in een document vastgelegd . Zo heeft u als afnemer duidelijkheid wat u kunt verwachten van Computec in bepaalde situaties. Over het algemeen is een standaard SLA voldoende om uw organisatie te voorzien van de juiste support.
Prio 1: bereikbaarheid 7 dagen per week tussen 6:00 uur en 24:00 uur
Tarief werkdagen ma t/m vrij: 8:30 uur t/m 18:00 uur. geen toeslag
Tarief zaterdag: 6:00 uur t/m 24:00 uur. 25% toeslag
Tarief zondag: 6:00 uur t/m 24:00 uur. 50% toeslag
Tarief feestdagen: 6:00 uur t/m 24:00 uur. 75% toeslag
Prio 2 en 3: werkdagen tussen 8:30 uur en 18:00 uur
Geen toeslag
Heeft u als organisatie andere eisen dan de standaard SLA, dan gaan wij daarover in gesprek en maken wij een aangepaste SLA. Snellere response tijden of bijvoorbeeld beschikbaarheid buiten de genoemde tijden kunnen aangepast worden. Een aangepaste SLA is maatwerk en valt buiten de standaard pakketprijs.
Wilt u niet vastzitten aan jaarlijkse kosten dan is dit het pakket voor u.
De beschikbaarheid wordt volgens de best effort methode behandeld.
De helpdesk is beschikbaar vanaf het business pakket. Om deze service te kunnen bieden is het noodzakelijk dat wij uw ICT omgeving kennen.
Neem dit pakket als u toegang wilt krijgen tot de support mogelijkheden van Computec
U kunt ons bellen of mailen zodra u een vraag of een probleem heeft met bepaalde software of een ander IT gerelateerd probleem. Wij proberen u op afstand te helpen of er komt iemand op locatie.
U ontvangt gratis 2 uur support.
Ook maken wij met u afspraken over de dienstverlening. Incidenten die ontstaan worden geclassificeerd en op basis daarvan leveren wij binnen de gestelde tijd resources om het probleem op te lossen
Is uw bedrijf in grote mate afhankelijk van IT, dan is het pro pakket een logische keus.
U kunt ons bellen of mailen zodra u een vraag of een probleem heeft met bepaalde software of een ander IT gerelateerd probleem. Wij proberen u op afstand te helpen of er komt iemand op locatie.
U ontvangt gratis 3 uur support.
Ook maken wij met u afspraken over de dienstverlening. Incidenten die ontstaan worden geclassificeerd en op basis daarvan leveren wij binnen de gestelde tijd resources om het probleem op te lossen.
In dit pakket voeren wij een gratis security scan uit. Wij toetsen uw IT inrichting op kwetsbaarheden en risico's. Zo weet u beter hoe u qua security ervoor staat.